24.9.10

madagaskar

hani bazen yeni tanıştığın bi insan, hani aslında hiç de onun kim olduğuyla ilgilenmediğin zamanlarda, iki kelam etmişsindir ancak, ve olur ya çok da takılmamışsınızdır ya da belki daha birbirinizi bile görmemişsinizdir. ya da öylesine bir ortamda ilk defa karşılaşmışsınızdır, adlarınızı bile yeni öğrenmişsinizdir, sonra o kişi "hadi" der. "madagaskar'a gidelim". evet evet aynen böyle. "madagaskar'a gidelim". ama nedense birden muhabbet donar o anda. hele de karşı cinsinizden biriyse o konuştuğunuz, geriye bile sarmaya başlar zaman.

böyle bi'şi yaşadığımdan falan değil ama hep yaşamak istediğim bi'şi işte bu. tanımadığım ya da yeni tanımaya başladığım ya da ya da çok takılmadığım bi arkadaşıma "hadi" demek istiyorum. "nolur benle gel, gözümüzü kapayıp, dünya haritasında elimizi bi yere koyalım ve oraya gidelim".

ama yanımıza şunu da alıcaz. beeblebrox !!



11 yorum:

Adsız dedi ki...

Zaman zaman insan yapmadığını yapmak ister o anlarda kurallar bozulsun akışa bırakmak ister kendini ama yapamaz :((

jakoobi on 25 Eylül 2010 01:09 dedi ki...

ki böle bişiyi yapsa bile, bi garip karşılanıyor nedense. insanlara spontane düşünce aşılamak istiyorum.

hayal kırıklığı bazen çekilmez oluyor çünkü :p

ama haklısın yapmak isteyip de yapamadığımız çok şey var ne yazık ki :/

Adsız dedi ki...

Blog yazmaya da yaklaşık 10 gün önce başladım buda yapmak isteyip hiç yapmadığım birşeydi neden kendi kimliğimi kullanmıyorum onuda hep düşünürüm :) şahsi bloğumla BeyinX arasında baya bir fark var...

Sanırım kökünde madagaskar yatıyor. Hiç tanımadığım birilerinle birşeyler paylaşmak

jakoobi on 26 Eylül 2010 12:10 dedi ki...

:)) hı-hım.. bence de öleymiş o. ama iyi yapmışsın bak :)

#m£rv£... on 27 Eylül 2010 02:17 dedi ki...

Çok ilginç bir düşünce ama hoş :D Bazen insanlar tanımadığı birine bile derdini söylüyor yakınlarına söyleyemediklerini bir yabancıya aktarıyor. Sırf içini boşaltmak adına. Aynı bu düşünceyi de ona benzettim. :) Hiç tanımadığın birine hadi gel gidelim demek :) Paylaşımınız için teşekkürler... Hoşçakalın :)

jakoobi on 27 Eylül 2010 10:40 dedi ki...

ne demek :)
evet bence de, özünde öyle bi fikir var zaten, kendim de psikolog olduğum için, insanları böle şelere teşvik ediorum ehehe :D

her zaman beklerim :))

#m£rv£... on 27 Eylül 2010 16:52 dedi ki...

Psikolog iseniz diyecek bişeyim yok :D Bu işin ehlini siz daha iyi bilirsiniz :) Ama tabi ki insan bazen sıradanlıktan çıkmayı istiyor veya hayal ediyor. :D Değişiklik iyidir temelini esas alarak. :D Hayırlısı olsun bakalım.. Bekleyelim çıkar mı çıkar :)

Adsız dedi ki...

Hadi madagaskara gidiyoruz.

mudara on 28 Eylül 2010 15:16 dedi ki...

absürdizm böyle bir şey. yuvarlana yuvarlana anlam kazanır, anlamsız olan.

şunu sormuyorum: gerçek ne kadar gerçek ki, masallar/rûyâlar uydurma olsun...

jakoobi on 28 Eylül 2010 15:35 dedi ki...

hı-hım..

ztn onu sorgularsan absürdizminden uzaklaşmış olacaksın.

bi cevap mümkün değilken bi arayışa girmek.. eh pek de gerek değil :))

son kıllanma tarihi on 4 Ekim 2010 20:52 dedi ki...

aslında buna benzer bir şey başımdan geçti... ve herşey o kadar mükemmel geliyordu ki, kabul bile ettim. aslında tam olarak böyle değildi; daha çok before sunrise gibiydi, 1 sene sonra buluşmak için sözleşmiştim yeni tanıştığım birisiyle.
ve dedim ya, herşey o kadar mükemmel geliyordu ki.. ama ben irademe yenik düştüm.. elimin tersiyle ittim farklı olma şansını, ben de sıradanlaştım...
yazıyı okurken o kişi geldi aklıma, duygulandım:) çok güzel yazı:)

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !