28.9.10

kahvemsi

şöyle ki, ben şimdi bi türk kahvesi yapayım dedim. ama sürekli nasıl yapacağımı unuttuğum için, gidip ablama sordum çünkü zaten kahveyi ona yapacaktım. o da bana "hala soruyor musun?" deyip yeniden anlattı. bıkmadan usanmadan bana nası kahve yapılacağını anlatan bi ablam var evet. bi de onun sabahları durmadan öten bi kuşu var paşa ! ama o konuya sonra gelicem yeniden. şimdi değil.

ben de gittim, ablamın dediği gibi, hem de aynen dediği gibi cidden ya, yaptım kahveyi. ama bi gariplik vardı, böle "kahvesi mi ne eksik bunun?" deyip, biraz daha kahve attım ama sonuç çok felaketti. böle demli çay gibi bulanık suda pişmiş kahve. ben onun adını kahvemsi koydum. daha az kafein, daha çok sağlık!

hüüüp! elime sağlık.
edit büdüt: hepsi ablamın suçu valla !

6 yorum:

#m£rv£... on 28 Eylül 2010 22:12 dedi ki...

Canım çekti şimdi. :P Ama insan yapa yapa daha iyi öğreniyor. 1 günde 30 kişiye kahve yaptığımı biliyorum. :) Bizim buralarda da bol köpülür seviliyor niyese :D Misal aşağıdaki yaptığım kahve gibi.. :) Ellerinize sağlık :)

http://img268.imageshack.us/i/1001636h.jpg/

jakoobi on 28 Eylül 2010 22:17 dedi ki...

vaay ! harika :)) eline sağlık. kahve dediğin senin yaptığın gibi olmalı işte ! :D hihihi..

ben de öğrenicem amaa :D

#m£rv£... on 28 Eylül 2010 22:20 dedi ki...

Yapa yapa öğreniliyor işte :) Öğrenirsin tabi. İlk başlarda köpüksüz ve ölçüsüz oluyor ama sonradan elin alışınca gözün kapalı bile yapıyorsun :D İyi deneyimler dilerim... :)

jakoobi on 28 Eylül 2010 22:25 dedi ki...

çok teşekkür ederim merve :)
senin kahveni gördükten sonra artık, bişiler öğrensem fena olmayacak ztn :D

#m£rv£... on 28 Eylül 2010 22:32 dedi ki...

Rica ederim ne demek :) Öğünmek amaçlı göstermek istemedim resmi yanlış anlaşılmasın da. :) En sonunda yapa yapa bu şekilde yapıyorsunuz yani :) Daha güzelini senin elinden görürüz inşallah.. :)

Profösör on 30 Eylül 2010 23:47 dedi ki...

Kahvesiz yaşayamam doğrusu..

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !