15.6.11

göğe bakalım

sevgilim günlük,

bugünlerde o kadar çok moralim bozuluyor ki. oturduğum yerde, hiçbişi yokken stres yapıyorum. korkunç rüyalar görüyorum. merdivenden tırmanmalar, köşeye sıkışmalar falan. bence hepsi bugünkü ay tutulmasından kaynaklanıyor. 15 gün öncesinde ve sonrasında etkileri çok yoğun olacakmış diyorlar.

şaka bir yana, etkisi gerçekten var mı yok mu bilmem de, sıkıntılarımın sebebi, 5 gün sonra gireceğim yüksek lisans mülakatı olsa gerek. kendimi hiç hazır hissetmiyorum günlük ! nasıl hazır olunur onu bile bilmiyorum. gerçi 5-10 dakikalık bir mülakat. neden bu kadar sıkıntı yaptığımı bilmiyorum. evet bence sakin olmalıyım. tamam sakinim. derin bir nefes aldım.

biliyor musun günlük, mörfi amcanın kanunları var ya, hani onun 'eğer bir işi halletmek için birden fazla olasılık varsa ve bu olasılıklardan biri istenmeyen sonuçlar veya felaket doğuracaksa; kesinlikle bu olasılık gerçekleşecektir." kuralı var ya, işte ben o olsun istemiyorum. düşündüm ki eğer yüksek lisans hayallerimden vazgeçersem, aslında istemiyormuşum gibi yaparsam, benim için en istenmeyen sonuç yüksek lisansa kabul edilmem olacak. bu sayede hem mörfi hem ben kazanacağız. bence oldu bu. :)

tamam, aslında bunlar da işin eğlencesi. mülakata az kala biraz stres yapmak iyidir diyerekten strese giriyorum ben zaten. çok sakin olunca insanlar bu sakinliğime anlam veremiyorlar. stres yapınca da, 'ya ne diye stres oluyorsun, ne olacak sanki?' diyorlar. insanları nasıl mutlu edeceğimi artık bilmiyorum ben günlük. onlar çok şey istiyorlar hep.


şu anda burada ay tamamen tutuldu. yakamozdan eser yok. çok karanlık oldu gökyüzü birden. 'bu karanlık böyle iyi afferin tanrıya / herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum.'*

her şey iyi güzel de, 19-20-21 haziran'da soli güneş festivali var pompeipolis'te, evimizin önünde. ve ben o tarihlerde ankara'da olacağım. neden festivallerde hep başka yerlerde olmak zorunda kalıyorum? neden ben, neden ben hı günlük ?

hep bu ay tutulması yüzünden !

* (turgut uyar - göğe bakma durağı)

3 yorum:

1i Yok mu on 23 Haziran 2011 12:40 dedi ki...

Ay tutulması veya gezegenlerin yer değiştirmesi ile bayanlarda hormonal değişim midir nedir bilmem ama bir gerginlik görülmesi gibi astrolojik şeyleri pek tınlamazdım. Lakin bu düşüncem, nişanlımla geçirdiğim son 1 aylık sürece baktığımda daha geçerli olabileceği kanaatine getirdim. Hatta bu düşünce değişikliiğimi nişanlımla paylaşınca "Ben zaten her zaman gerginim..." dedi. ...ve evet, artık kesinlikle astroloji haklı diyebiliyorum...

1i Yok mu on 23 Haziran 2011 13:45 dedi ki...

mimlendin ;)
http://1iyokmu.blogspot.com/2011/06/mim-merak.html

jakoobi on 27 Haziran 2011 12:00 dedi ki...

haha. oluyor gerçekten ya, ben de etkilediğini düşünüyorum bu son olaylardan sonra. :)

bu arada mim için teşekkür ederiiim.. :) ilk fırsatta oturup düşünüp yazacağım.

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !