3.6.11

ben küçükken ..

bugün de bi mim'le devam edelim. sevgili üsturupsuz yazar mim'lemiş beni. teşekkür ederekten konumuzu söylüyorum hemen: "ben küçükken .. sanırdım." ne kadar güzel değil mi ? aslına bakarsanız bu mim'i çok sevdim ama nedense aklıma bişi gelmedi uzun süre. gerçi bir kaç günde topladıklarım da çok sayılmaz. ee başlayalım o zaman.

* ben küçükken adımı fatoş sanırdım. evet, anasınıfına kadar bana sürekli fatoş denildiği için, sınıfta yoklama alan öğretmenin, adının fatma olduğunu söylediğinde yaşadığı şokla eve giden şapşik çocuğun, kızarak annesine: "anne ! benim adım fatoş değil, fatma'ymış. siz yanlış söylüyormuşsunuz" dediğini düşünün bi. hoş, ilkokulda da hep yıldız dediler bana. ortaokuldaysa fatma diye seslenenlere dönüp bakmıyordum bile.

* ben küçükken bulutların pamuktan olduğunu sanırdım. bu yüzden bulutlarda yaşamak hep güzel gelmişti. ne kadar güzel derdim, yumuşacık, böyle toprak yok, taş yok, ayakkabısız dolaşabiliriz.

* ben küçükken iç çamaşırını ip çamaşırı sanırdım. atletin ip askıları var diye öyle bir çıkarım yapmıştım kendimce. karşıdaki kişi, iç çamaşırı dediği halde beynim onu ip çamaşırı algılardı. iç çamaşırı olduğunu kabul etmem uzun zamanımı aldı.

* ben küçükken halamın iki çocuğunu babannemin çocukları sanırdım. gerçi o mantıkla onların benim amcam ve halam olmaları gerekirdi ama kuzenlerimdi. ama siz de ne zaman babanneye gidilse orda olan, orda yiyip içen, orda yatıp kalkan kuzenleri görseniz öyle düşünürdünüz.

* bir de bendekiler tükendi diye, ablamın küçükken sandığı bir şeyi söylemek istiyorum. ablam küçükken aşkın nur yenginin şarkısı olan 'ay inanmıyorum'u 'ayran buyurun' sanıyordu. sonradan sözlerinin 'ay inanmıyorum' olduğunu öğrendiğimizde baya gülmüştük.

benden bu kadar. yine aklıma gelirse editlerim artık. bu mim'i öncelikle 'mim ne?' diyen sevgili jeremy'e nam-ı diğer kozmikadam'a ve felix felicis'e gönderiyorum. güle güle kullanın. öperim.

edit büdüt: ay dur, bir de messe'ye göndereyim. onun da mim'i olsun. :)
edit büdüt 2: bence bu mim'i .GöğeBakmaDurağı.'na da göndermeliyim. eminim çok ilginç şeyler çıkacak.

8 yorum:

Sam Scarlet on 4 Haziran 2011 13:24 dedi ki...

Ayran buyurun'a öldüm gülmekten :)

jakoobi on 4 Haziran 2011 14:45 dedi ki...

biz yıllardır gülüyoruz. :D

Üsturupsuz Yazar on 4 Haziran 2011 20:50 dedi ki...

uheuhauhhuhheuhauh koptum lan ne de güzel yazmış:D uheuhaa

jakoobi on 5 Haziran 2011 13:15 dedi ki...

:D benden pek cümle çıkmadı ama bu kadarıyla güldürebildiysem ne ala. :)

Nadia on 5 Haziran 2011 13:37 dedi ki...

küçükken ben de kendimi hep çağla diye tanıtmıştım. annemlere adımı çağla yapalım diye tutturmuştum ama annem,'bak kızım onun anlamı kart meyve demek.' dediğinde bi anda vazgeçmiştim anlamı oysa nolmuş? :D

jakoobi on 5 Haziran 2011 14:35 dedi ki...

@Nadia ahahah yazık ama ya. çağla güzel isim aslında. :D ama vazgeçmek için güzel bi neden de var.

coco-jelly on 13 Haziran 2011 11:11 dedi ki...

ahha canım çok güldüm be:)))))öpüorum

http://coco-jelly.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

güzelmiş ya..

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !