4.5.10

yufori.

sonunu ne zaman göreceğimi bilmediğim bir duruma çokça hüznün veya belki biraz pişmalığın uğradığını düşünürken, çok farklı bir duyguyla karşılaştım bugün. aslında daha önceden de yaşadım çok sevdim hatta. adını sanının bilmem, farklı sadece. böyle ballı sütün ilk başta sadece tatlı sütken, en sonunda ballı süt olması gibi bir duygu. ya da okuduğun kitabın mutlu sonunu tahmin etmene rağmen, bitirdiğinde yaşadığın engellenemez mutluluk gibi bir durum. çok yaşadığımdan değil, her seferinde denk gelmiyor. hatta bazen sadece antibiyotiklerle sağlıyorum bu durumu. gerçi istesem belki çok daha değişiklerini de görebilirim. fakat bir sorun var ki işte o sorunu düşünmekten hep kaçınıyorum. farkındayım, üzgünüm bile.

biri vardır hani, kendine çok güvenir, her şeyi ama her şeyi yapabileceğine inanır. yapar da aslında ama her şeyi değil. çok sever ama çok sevdirtemez kendini ne derece inanırsa inansın kendine, yapabileceğine. biri vardır ama, uyku düzenini bile değiştirir (sek'in yazısından). evet işte, o zaman şu yukarda bahsettiğim duyguyu yaşarsın. ballı sütün kendini bulması, bildiğin mutlu sonun engellenemez sevinci. adına ne desem bilemedim hala.

yufori?

0 yorum:

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !