27.9.15

geri dönüş

merhaba,

uzun upuzun bir aradan sonra yine ben. tatilin bu son gününde içimde bi enerji patlamasıyla uyandım yine, bi de beisa balığımla konuşmuşum, üstüne bi de şemalarımın farkına varmışım ki sormayın gitsin. çok boktan bi olay (şemaların farkına varmak tabi ki).

anladım ki tablet ve telefonla kendimi iyice küçük bi hücreye hapsetmişim. bilgisayar için derlerdi bunu oysa, şimdi ise bilgisayar bana özgürlük gibi geldi. uzun zamandır iş dışındaki boş zamanlarımı çok boktan şeylere harcar olmuşum meğerse. bi ara da kendimi aptal saptal oyunlara kaptırmıştım, dün onları da sildim. zaman kaybından öte gereksiz bi hırsa kapılıyorum ve sonra da öfkeleniyorum.

farkındalıklar zamanı. o yüzden sonbaharı hep sevmişimdir. gerçi burada hala yaz.

öncelikle küçük bi reklam geçeyim hazır bloga geri dönmüşken. kendime bi iyilik yaptım ve bu bayram tatilini bol bol kitap okuyarak geçirdim. ve beisa balığımın tavsiyesi üzerine pinuccia'nın kitapları'nın düzenlediği 2015 güz okuma şenliğine katılayım dedim. hem bu sayede goodreads challenge'ıma da bi katkı sağlar diye düşündüm.

güz okuma şenliği hakkında daha detaylı bilgi için işte burda, tık tık --- pinuccia'nın kitapları
listemi birkaç gün içerisinde hazırlayıp blogda yayınlayacağım.

bi mutlandım.





2 yorum:

Sam Scarlet on 28 Eylül 2015 02:08 dedi ki...

Hoş geldin! ^^

jakoobi on 28 Eylül 2015 11:55 dedi ki...

@Sam Scarlet hoşbulduuuum! :)

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !