10.3.12

karalamaca

bugün içimden geldiği gibi, aklıma şu an ne geliyorsa öyle, oraya buraya karalasam ne olur ki?

uzun zamandır yazmıyorum. neden yazmıyorum, ne oldu da, ne engelledi beni tam olarak bilmiyorum. bir nedeni var mı onu da bilmiyorum ya gerçi.. hep içime atmışım gibi geliyor. bir şeyleri biriktiriyorum ya da tam tersi, biriktirseydim buraya zorlaya zorlaya yazardım. belki de artık hiçbir şey kalmıyor içimde. tam olarak içimden geldiği gibi, gidiyor sonra. 

çok mutluyum. gerçekten. bunun kıymetini biliyorum artık. hatta çoğu zaman mutlu olduğum için mutlu oluyorum. niye mutlusun diye soranlara, 'çünkü mutluyum' diyorum. mutlu olduğum için mutlu olamam mı? ama garipsiyorlar sanırım. benim için hava hoş. dert edesim yok hiçbi şeyi. dert edince sonu gelmiyor. olan sana oluyor. üzüldüğünle kalıyorsun, hele de elinden bir şey gelmiyorsa.. mutsuz bi dönem çok mutlu bi şekilde bitmiş olduğu için mutluyum işte bi de.  

bazen, biten şeyler de güzel.
 

5 yorum:

1i Yok mu on 10 Mart 2012 21:17 dedi ki...

Ne güzel mutlu kalabilmek. Yazında kendimi buldum. Ben de uzun uzun zamandır eskiye nazaran mutlu olabildiğimi hissdeiyorum. Nedenini düşündüğümde ise belki dert edecek şeyleri dert etmeye değer bulmadığımdan, belki de elimdeki fırsatların kıymetini bildiğimi düşündüğümden...

1i Yok mu on 10 Mart 2012 21:19 dedi ki...

Bir şey daha eklemek istiyorum. Lütfen daha sık yaz.. Pozitif enerji saç etrafa.. :)

jakoobi on 11 Mart 2012 11:39 dedi ki...

teşekkürler yorumlar için.. birilerinin yazımda kendini bulması, mutluluğumu tek başına yaşamak istemem zaten ben de..

umarım yazacağım daha çok, elimden geldiğince. ^^

Can the Fason on 24 Mart 2012 01:07 dedi ki...

ben de artik pek yazmiyorum, aklima hep bir seyler geliyor ama sonrasinda da peh diyip baska islere daliveriyorum.

yalniz surekli mutlu davranirsan o zaman kimsa sana bir sey sormuyor bak.

jakoobi on 31 Mart 2012 15:34 dedi ki...

mutlu olduktan sonra varsın sormasınlar yaf. :)

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !