15.7.11

kötü hayaller

kötü bir şeyler olsun istiyorum bana.

mesela çok kötü bir trafik kazası geçirmeliyim. bir kolum ve bir bacağım kırılmalı. gözümün biri morarmalı, şişmeli. alçılar içinde yatmalıyım bi hastane odasında. bütün vücudum acıdan kıvranırken, ziyarete gelenler görmeli halimi, üzülmeli halime. o kadar ki buna dayanamayıp beni yalnız bırakmalı. yapayalnız kalmalıyım o odada. yalnızlığıma ağlamalıyım. moraran gözüm ağlarken yanmalı, daha çok şişmeli. yandıkça, senin haberin olmamasına, senin gelmemene, beni ziyaret etmemene içerlemeliyim. gözümden dökülen her damla yaşı yine de senin için biriktirmeliyim bir şişede.

ya da denizde yüzerken bir girdaba yakalanmalıyım. çok fazla çırpınmalı, gücüm tükenip çok fazla tuzlu su yutmalıyım ama boğulmadan önce biri beni tutup çıkarmalı. insanlar toplanmalı etrafımda sahilde. öldüm mü acaba, yoksa yaşıyor muyum diye merak etmeliler. belki iç organlarım zarar görür, sonrasında hep tedaviyle geçirmeliyim hayatımı, bayat bir şekilde. ve olayın şokuyla deniz fobim oluşmalı. bir daha balkona çıkıp, yakamozlu bir gecede seni düşünerek denizi seyreyleyememeliyim.

bilmiyorum, belki de intihara kalkışmalıyım. iki bileğimi de bir hışımla kesmeli, kanlar damlarken yere yavaş yavaş, bilincimi kaybetmeliyim ben de. odaya gelen biri beni kanlar içinde bulmalı. hissetmeliyim o korkuyu, o acıyı. beni bulan kişi çığlıklar atmalı. bileklerimi sarmalı daha fazla kan kaybetmeyeyim diye, dua etmeli ölmeyeyim diye. hemen hastaneye yetiştirmeli ama hastanede bir türlü A rh negatif kan bulamamalılar mesela. ha öldü ha ölecek derken, son anda bulmalılar kanı.

ve her şeyin sonunda haberin olmalı senin.

illa çok kötü bir şey mi olmalı bana sevgili, pişman olmak için? 
>>bunu da dinleyin 

4 yorum:

FFatiHH on 15 Temmuz 2011 13:08 dedi ki...

böyle aslında. böyle düşünürüz bazen. sen itiraf etmişsin sadece. güzel.

Sam Scarlet on 15 Temmuz 2011 14:22 dedi ki...

Herkes yarın yaşanacak son günmüşçesine yaşasa biz bunları düşünmeyiz ki hiç.

Adsız dedi ki...

ben de sırf o üzülsün diye,vicdan yapsın diye ölmeyi isterdim..sonra düşündüm..ben o kadar değersiz miyim? o bencilce hayatındaki hiçbir şeyin kendi keyfini kaçırmasına izin vermezken..sırf pişman olsun diye kendi canımdan vazgeçebilirdim...ama tüm bunlar olmadan yanımda olabiliyo olmasıydı önemli olan..ve benim hayatım onun için sadece bi vicdan azabı yaratacak kadar değersiz olmamalıydı..şimdi o nerde nasıl hayatına devam ediyor,sen kendinden bile bu kadar vazgeçebilmişken..biliyor musun? bilemezsin..bencil adamdan kaçacaksın..sen basına neler gelmesini isterken belki o bunları okumaya bile üşeniyordur,keyfi kaçmasın diye...vazgecebilmiş biri sana dair tek kelime duymasın zaten bırak..

bay tükancı on 5 Ağustos 2011 10:58 dedi ki...

illa kan akmalı ki, sevgimizi belli edelim.
en basitinden bir dövme yada çakıyla kola çizilen harfler.
illa kan akmalı ki, göstergemiz olsun aşka dair.
ee napalım milletçe böyleyiz, kanımıza işlemiş :)

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !