21.2.11

Kumsal.

Üniversiteden en yakın arkadaşlarımdan biri, kendisi evlilik ve aile işlerine pek meraklı, şu an Londra'da yüksek lisans yapıyor ve yine de ordan bana laf yetiştirmeye devam ediyor. Biraz katı olduğumu düşünüyor ikili ilişkilerde, evet, evlenme hayallerim olmadığından ya da sevgi gösterilerinden pek hoşlanmadığımdan olsa gerek. Öyle, bunu inkar etmiyorum. Hayallerimi de, sevgimi de içimde, kendi başıma yaşamayı seviyorum. Bu bencillik mi yoksa? Hiç sanmıyorum. :) Geçen gün yine konuşurken, evlenecek olursam, nasıl bi düğün olacağını hayal etmemi tembihledi kendisi. Pek de üstünde düşünmeden bi senaryo yazdım hemen.

'Kumsal. Kumların üstünde kurulmuş bi platform, tahtadan. Platformun kenarları beyaz tüllerle süslenmiş. Hafiften sıcak bi rüzgar esiyor. Denizden gelen yaz esintisi işte. En önemlisi, platformdan denizin içine doğru uzanan bi yol, dalga kıran gibi. Şimdi biraz ayrıntıya giriyorum. Gelinlik önü kısa, arkası uzun, straplez ve hafif. Sanki ben dikmişim gibi, sade, abartısız, şatafatsız. Saçlar dağınık, duvak saçlarımın uzunluğunda ve saçlarıma hippi stili tutturulmuş. Ayakkabılarsa yok. Çünkü az sonra çok güzel bişi yapıcaz. Halhalım var. Damat, beyaz gömlek, beyaz pantolon giymiş ama salaş şeyler ve ayak yalın aynı şekilde. Önce nikah. Hepberaber denizin içine doğru ilerleyen yoldayız. Ve 'evet' dendikten sonra gelinle damat elele tutuşup suya atlıyoruz. Çok eğlenceli, o kadar çok gülüyoruz ki, biraz deniz suyu yutuyoruz :) Sonra platforma tekrar çıkıyoruz, bi yandan kururken, bi yandan da müzik çalıyor ve eğlenmeye devam ediyoruz.'


Bunun kısa versiyonunu anlattıktan sonra, yatağıma uzandım, bi an gözümü kapadım ve böyle bi düğünüm olmayacağını çok da iyi bildiğimi düşündüm. Hem evlenecek olsam bile böyle bi düğün istemezdim o zaman, biliyorum.

Ne kadar hüzünlü. Ne kadar da uzak her şey.. (Resimdeki yer bile Fiji'de)

5 yorum:

Momentos on 22 Şubat 2011 18:37 dedi ki...

Jakobi, olmayacak düğününü hayal edişindeki ayrıntılar bile takdire şayan bence :))
Ve korkarım ki, günün birinde başına buna benzer ya da daha keyifli bir düğün töreni gelecek... hissediyorum :))

Sevgiler,

1i Yok mu on 17 Mayıs 2011 20:24 dedi ki...

momentos'a katılıyorum. Bu kadar detaylarıyla bir düğün hayal edilmişse düğün pastası yemek kaçınılmaz.;)

jakoobi on 19 Mayıs 2011 11:12 dedi ki...

umarım. :) çok düğün hayalleri olan biri değilim ama olacaksa böyle olsun isterim. pek de güzel olur.

Adsız dedi ki...

ve biliyorsun ki organizasyon islerinde cok iyiyim, ve yine biliyorsun ki eger bir gun evleneceksen, bu hayalin gerceklerecektir:) (evlenmeye merakli arkadas)

jakoobi on 21 Ağustos 2011 10:24 dedi ki...

oo çok şanslıyım o zaman :) ama önce o evlilik merakından biraz da bana vermelisin. :Da vermelisin. :D

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !