4.1.10

if..

Kar olmadan kış bir hiç buralarda. Hava iyi, hava kötü, hava eh işte, sürekli bir değişim içinde ama belli etmiyor kar yağar mı yağmaz mı? Hep böyle oluyor işte, iyiyiz, kötüyüz ya da eh işte her şey. Sürekli değişiyoruz ama yine de belli etmiyoruz çoğu şeyi. Saklayınca elimize ne geçecek bilmiyoruz ama saklıyoruz, sonra hep o belirsizlikte yaşıyoruz. Ben artık her şeyi söyleme telaşındayım, kimse kadar cesaretim yok bile, açık saçık göstermek istiyorum bazı şeleri yine de. Ama neyi hissedersek o an sadece o var, başka bir şeye ne gücümüz, ne cesaretimiz, ne zamanımız var. Bunları bilip ilerliyorum kendimce, belki sonuma, kabuslarıma, belki çok güzel bir başlangıca.

Sahi ? Nereye kadar gidebilirdim ki? Bu arada her şey tekerrürde, bir daha bir daha farklı insanlarla aynı şeleri yaşamak.. Bu sefer biraz olsun deneyimliyim, ne yapmam gerektiğini gayet iyi bilirken.. Sevgimi geri çekmek mi? Yok olmak ya da..

Sonrası zaten.. Yufori.. ®

Öylesine bir yazı işte, öylesine bir duygu..
Böylesi beni de seni de mutlu eder..
Di mi?

"J

0 yorum:

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !