10.9.09

better together

canım sıkıldığında kaçacak bir yer arıyorum ama hep olduğum yerde kalıyorum. ben bu yüzden müzik dinlemeyi çok severim. hemen birkaç şarkı ekliyorum playliste ve işte istediğim yerdeyim. çok garip değil, hayalperest olunca insan, olmak istediği yerde hayallerinde bile mutlu olabiliyor. zaten öbür türlü kaçmak isteyip kaçamamak daha çok üzüyor. her sabah erkenden kalkıp denize bakıyorum, güneş doğmaya yakın, yavaş yavaş aydınlanmaya başlayan gökyüzü.. ben bu yüzden müzik dinlemeyi çok seviyorum. playlistime birkaç güzel şarkı daha ekleyip, penceremi açıyorum. sonra güzel düşler.. canım sıkıldığında, kaçacak bir yer aradığımda yapacak bir şey yok, burda deniz, pırıltılı dalgaları, sabah güneşi, güzel müzikler, biraz da sıkkın bir zaman var. hep beraber çok da iyiyiz. kalan zaman güzel arkadaşlarla muhabbetler, biraz da rapor(!) _aslında gerçekten bu rapordan ne zaman kurtulacağım diye yakınmaya başladım, hiç hoş değil hiç_ özellikle rapordan sonra, hele de canın sıkılmışsa, yapılması gereken bellidir. işte ben bu yüzden müzik dinlemeyi çok severim. ve uykuya dalmadan önce en güzel şey.. müzik..

sen de bunu dinle >> jack johnson - better together

0 yorum:

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !